Translate

пʼятницю, 26 квітня 2024 р.

Використання штучного інтелекту для ефективної маркетингової стратегії: поради від Meta

З ростом впливу штучного інтелекту (ШІ) на маркетинг, Meta наголошує на важливості використання цих новітніх інструментів. Вони рекомендують використовувати штучний інтелект для підбору цільової аудиторії та оптимізації рекламних кампаній.
Однією з найефективніших рекомендацій є використання аудиторії Advantage+ з миттєвими формами. Це дозволяє значно знизити вартість ліда - в середньому на 8%. Такі рекламні набори допомагають залучати якісних потенційних клієнтів за більш доступну ціну, що робить їх вкрай привабливими для бізнесу будь-якого розміру. Ще однією важливою рекомендацією є використання штучного інтелекту для аналізу даних та вивчення поведінки аудиторії. Це дозволяє створювати більш персоналізовані та ефективні рекламні кампанії, спрямовані на конкретних користувачів, що підвищує їхню ефективність та результативність. Загалом, використання новітніх інструментів штучного інтелекту дозволяє маркетологам оптимізувати свої рекламні стратегії та досягати кращих результатів. Рекомендації від Meta стосовно використання ШІ виявляються вельми корисними для підвищення ефективності рекламних кампаній на соціальних мережах.

Немає коментарів:

Дописати коментар