Translate

четвер, 3 жовтня 2013 р.

Опитування "ПРЯМІ ПРОДАЖІ" на 11.04.2012

11.04.2012
Майже половина опитуваних (41,9%) мають досвід роботи у прямих продажах – індивідуальному поширенні товарів засобами мережевого маркетингу. Такі дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. У дослідженні взяло участь 638 чоловіків і жінок різних вікових, професійних та майнових груп.

Більшість респондентів, які мають досвід роботи в прямих продажах, вважають, що такий вид діяльності може бути основним видом професійної зайнятості. Саме таку відповідь дали 41,09% опитуваних, 30% респондентів розглядають цю діяльність лише як додаткове джерело прибутків, 14% вважають доцільною роботу у компаніях мережевого маркетингу для власних більш економних покупок, майже 14% вважають що таким чином можна заробити лише копійки.
Половина тих, хто вже працював в сфері прямих продаж називають свою роботу звичайним видом діяльності (47,5%), більше третини вважають роботу непрестижною (35,7%) і лише 12,7% назвали свою роботу престижною.

Суттєво поповнити бюджет за допомогою прямих продаж вдалося не всім. Більшість опитуваних заробили менше третини від своїх доходів або не заробити взагалі нічого (39% та 34% відповідно), для 12% респондентів продажі складали половину доходу і тільки 14% опитуваних повністю формували свій бюджет за рахунок прибутків від цієї діяльності.
Умови, які можуть спонукати зайнятись прямими продажами, найчастіше називались такі: можливість заробляти більше, ніж на основній роботі – 25%, дуже сподобався товар – 15%, відсутність іншої роботи – 10,8%, умови, за яких не потрібно вкладати власні кошти - 10,3%. Неприйнятним за будь-яких умов такий вид діяльності вважають майже 12 % опитуваних.
Серед товарів, які виглядають привабливими для потенційних продавців, лідирують: косметика (25,5%), побутова техніка (23,7%), харчові добавки (23,2%) та побутова хімія (13%). Часто серед товарів фігурували також інші продукти, які могли би бути цікаві в якості товару (26,4%), які саме це товари опитувані не уточнювали.
Ми попросили наших респондентів оцінити привабливість товарів, що пропонують деякі компанії, які працюють у сфері мережевого маркетингу. Оцінювання проводилось за 5-ти бальною шкалою. Найвищі оцінки отримали AMWAY та ZEPTER, більше 65 % їх оцінок знаходяться в діапазоні від 3 до 5 балів, менш привабливими видаються опитуваним товари, що пропонують MARY KAY та ORIFLAME більше 65% опитаних оцінили їх товар від 2 до 4 балів. Найнижчі оцінки отримали товари компаній AVON та FABERLIC – більшість їх оцінок від 1 до 3.
Також користувачі нашого сайту hh.ua за 5-ти бальною шкалою оцінювали привабливість цих компаній в якості можливого роботодавця. У цьому випадку опитувані були одностайними. Більше 65% респондентів оцінили компанії в діапазоні від 1 до 3 балів, середні оцінки компаній суттєво не відрізняються і знаходяться в межах 2,2-2,7 балів.

Загалом, якби респондентам довелось займатись пошуком роботи у сфері мережевого маркетингу, то в якості потенційного роботодавця вони б скоріше за все вибрали ZEPTER (29,4%) та AMWAY (24,7%).

Немає коментарів:

Дописати коментар